Cofnij

K2 DRF Środek do czyszczenia regenerator zapchanych filtrów W150 500 ml (Nr produktu: 02913/25)

  • Nowy
K2 DRF Środek do czyszczenia regenerator zapchanych filtrów W150 500 ml
search
  • K2 DRF Środek do czyszczenia regenerator zapchanych filtrów W150 500 ml
31,43 zł brutto

25,55 zł netto

Ilość
Kup Teraz
Produkt dostępny

aaaa

help_outlineZapytaj o produkt
K2 DRF Środek do czyszczenia regenerator zapchanych filtrów W150 500 ml

K2 DRF Środek do czyszczenia regenerator zapchanych filtrów W150 500 ml

 

Dostępne metody dostawy

DPD Polska - Odbiór w Punkcie Pickup - 7,00 zł

Dostawa za 2 dni

Orlen - Przedpłata T - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni

Paczkomaty 24/71 - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni

Kurier InPost - 14,00 zł

Dostawa za 2 dni

DPD - Przedpłata - 16,00 zł

Dostawa za 2 dni

DPD - Pobranie - 20,00 zł

Dostawa za 2 dni

Odbiór osobisty - 0,00 zł

Dostawa za 1 dni
Towar wprowadzony do obrotu przed 13 grudnia 2024
Dostępne metody płatności
Czas na zwrot to 30 dni. Zwrot na koszt klienta. (Nr produktu: 02913/25)
02913/25
7 Przedmioty

Parametry

EAN (GTIN)
5906534009623
Stan
Nowy
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.77
Producent
K2
Rodzaj
czyszczenie filtrów DPF/FAP
Pojemność opakowania
500
Numer katalogowy producenta
W150
Nowy

Opis przedmiotu:

Do sprzedania K2 DRF Środek do czyszczenia regenerator zapchanych filtrów W150 500 ml firmy "AMTRA"

Charakterystyka:

  • profesjonalny środek do regeneracji zapchanych filtrów cząstek stałych DPF/FAP w silnikach diesla.
  • użycie jest szybkie, łatwe i skuteczne.
  • środek eliminuje powstawanie usterek wywołanych nieodpowiednim stanem filtra DPF

(m.in. spadków mocy, zwiększenie spalania). Po zastosowaniu całkowicie odparowuje, nie pozostawiając śladów.

Sposób użycia:

  • przed użyciem pozostawić silnik do ostygnięcia (temperatura powinna wynosić mniej niż 50°C).
  • zdemontować czujnik ciśnienia lub temperatury.
  • wstrząsnąć puszkę. Przez powstały otwór włożyć wężyk aplikacyjny.
  • opróżnić całą puszkę na 1 filtr. Co 3-5 psiknięć zachować 5 sekundową przerwę, w celu dokładnego spenetrowania powierzchni filtra.
  • zainstalować czujnik ciśnienia lub temperatury.
  • uruchomić silnik i pozostawić na wolnych obrotach przez przynajmniej 15 minut w celu odparowania płynu.
  • wykonać 30 minutową jazdę, najlepiej w terenie pozamiejskim, przy obrotach silnika na poziomie 2500-3000 rpm.
  • może to powodować wydobywanie się resztek pary wodnej z układu wydechowego.

Extra GPSR text, such as safety warnings