Witamy!

Nasz sklep jest w trakcie przebudowy i uzupełniania asortymentu.

Sklep działa – można składać zamówienia, jednak mogą jeszcze występować drobne błędy.

Będziemy wdzięczni za zgłaszanie wszelkich uwag, błędów oraz pomysłów na ulepszenia na adres: biuro@tomczesci.pl.

Za pomoc chętnie odwdzięczymy się rabatami!

Cofnij

Tester szczeslnosci uszczelki głowicy CO2 5 TEST + adapter AMIO (Nr produktu: 04653/24)

  • Nowy
Tester szczeslnosci uszczelki głowicy CO2 5 TEST + adapter AMIO
search
  • Tester szczeslnosci uszczelki głowicy CO2 5 TEST + adapter AMIO
25,39 zł brutto

20,64 zł netto

Ilość
Kup Teraz
Produkt dostępny

aaaa

Dostępne metody dostawy

DPD - Pobranie - 20,00 zł

Dostawa za 2 dni

DPD - Przedpłata - 16,00 zł

Dostawa za 2 dni

Odbiór osobisty - 0,00 zł

Dostawa za 1 dni

Orlen - Przedpłata T - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni

Paczkomaty 24/71 - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni
help_outlineZapytaj o produkt
Tester szczeslnosci uszczelki głowicy CO2 5 TEST + adapter AMIO

Tester szczeslnosci uszczelki głowicy CO2 5 TEST + adapter AMIO

 

Towar wprowadzony do obrotu przed 13 grudnia 2024
Dostępne metody płatności
Czas na zwrot to 30 dni. Zwrot na koszt klienta. (Nr produktu: 04653/24)
04653/24
9 Przedmioty

Parametry

EAN (GTIN)
5903293027790
Stan
Nowy
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
1
Kod producenta
02779
Marka
Amio
Nowy

Opis przedmiotu:

Do sprzedania tester uszczelki pod glowica 10 ml firmy "AMIO"

Zestaw zawiera :

  • Płyn reakcyjny CO2 10ml (wystarcza na 5 testów)
  • Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
  • Rurka pomiarowa

Dane techniczne :

  • tester został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG chłodzonych cieczą,
  • zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę,
  • podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - test może być niepoprawny!
  • pojemność: 10 ml

Instrukcja wykonania testu:

  • Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
  • Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  • Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  • Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  • Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  • Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

Wyniki testu:

  • Zmiana koloru z niebieskieg na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  • Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  • Płyn reakcyjny kolor niebieski - nie wykryto CO2 w układzie.

Extra GPSR text, such as safety warnings