Cofnij

Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml (Nr produktu: 03267/25)

  • Nowy
Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml
search
  • Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml
  • Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml
37,62 zł brutto

30,59 zł netto

Ilość
Kup Teraz
Produkt dostępny

aaaa

Dostępne metody dostawy

DPD - Pobranie - 20,00 zł

Dostawa za 2 dni

DPD - Przedpłata - 16,00 zł

Dostawa za 2 dni

Odbiór osobisty - 0,00 zł

Dostawa za 1 dni

Orlen - Przedpłata T - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni

Paczkomaty 24/71 - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni
help_outlineZapytaj o produkt
Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml

Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml

 

Towar wprowadzony do obrotu przed 13 grudnia 2024
Dostępne metody płatności
Czas na zwrot to 30 dni. Zwrot na koszt klienta. (Nr produktu: 03267/25)
03267/25
6 Przedmioty

Parametry

EAN (GTIN)
5903293028049
Stan
Nowy
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.2
Kod producenta
02804
Marka
Amio
Nowy

Opis przedmiotu:

Do sprzedania Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml firmy "AMIO"

Charakterystyka:

  • stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki
  • zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2
  • w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę,
  • podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - test może być niepoprawny!

Zestaw zawiera:

  • płyn reakcyjny CO2 60ml (wystarcza na 30 testów)
  • stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
  • rurka pomiarowa

Pojemność: 60 ml

Instrukcja wykonania testu:

  • napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
  • podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  • uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  • pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  • zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  • po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd. (/ol)

Wyniki testu:

  • zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  • zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  • płyn reakcyjny kolor niebieski - nie wykryto CO2 w układzie. (/ol)

Extra GPSR text, such as safety warnings