Cofnij

Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml (Nr produktu: 03267/25)

  • Nowy
Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml
search
  • Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml
  • Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml
37,50 zł brutto

30,49 zł netto

Ilość
Kup Teraz
Produkt dostępny

aaaa

help_outlineZapytaj o produkt
Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml

Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml

 

Dostępne metody dostawy

DPD Polska - Odbiór w Punkcie Pickup - 7,00 zł

Dostawa za 2 dni

Orlen - Przedpłata T - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni

Paczkomaty 24/71 - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni

Kurier InPost - 14,00 zł

Dostawa za 2 dni

DPD - Przedpłata - 16,00 zł

Dostawa za 2 dni

DPD - Pobranie - 20,00 zł

Dostawa za 2 dni

Odbiór osobisty - 0,00 zł

Dostawa za 1 dni
Towar wprowadzony do obrotu przed 13 grudnia 2024
Dostępne metody płatności
Czas na zwrot to 30 dni. Zwrot na koszt klienta. (Nr produktu: 03267/25)
03267/25
6 Przedmioty

Parametry

EAN (GTIN)
5903293028049
Stan
Nowy
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.2
Kod producenta
02804
Marka
Amio
Nowy

Opis przedmiotu:

Do sprzedania Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml firmy "AMIO"

Charakterystyka:

  • stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki
  • zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2
  • w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę,
  • podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - test może być niepoprawny!

Zestaw zawiera:

  • płyn reakcyjny CO2 60ml (wystarcza na 30 testów)
  • stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
  • rurka pomiarowa

Pojemność: 60 ml

Instrukcja wykonania testu:

  • napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
  • podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  • uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  • pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  • zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  • po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd. (/ol)

Wyniki testu:

  • zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  • zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  • płyn reakcyjny kolor niebieski - nie wykryto CO2 w układzie. (/ol)

Extra GPSR text, such as safety warnings