Cofnij

Pompka podciśnieniowa wakuometr (Nr produktu: 04081/20)

  • Nowy
Pompka podciśnieniowa wakuometr
search
  • Pompka podciśnieniowa wakuometr
75,07 zł brutto

61,03 zł netto

Ilość
Kup Teraz
Produkt dostępny

aaaa

Dostępne metody dostawy

DPD - Pobranie - 20,00 zł

Dostawa za 2 dni

DPD - Przedpłata - 16,00 zł

Dostawa za 2 dni

Odbiór osobisty - 0,00 zł

Dostawa za 1 dni

Orlen - Przedpłata T - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni

Paczkomaty 24/71 - 13,00 zł

Dostawa za 2 dni
help_outlineZapytaj o produkt
Pompka podciśnieniowa wakuometr

Pompka podciśnieniowa wakuometr

 

Towar wprowadzony do obrotu przed 13 grudnia 2024
Dostępne metody płatności
Czas na zwrot to 30 dni. Zwrot na koszt klienta. (Nr produktu: 04081/20)
04081/20
1 Przedmiot

Parametry

EAN (GTIN)
5906083906732
Stan
Nowy
Kod producenta
YT-0673
Marka
Yato
Nowy

Opis przedmiotu:

Do sprzedania pompka podciśnieniowa z akcesoriami (wakuometr) - Yato.

Pompka podciśnieniowa jest wielofunkcyjnym urządzeniem służącym do diagnostyki systemów w samochodach i technice, których działanie jest oparte na ciśnieniu lub podciśnieniu. Wyposażona jest w akcesoria umożliwiające wykorzystanie w niemal każdym silniku lub układzie.

Zakres pomiaru: od -1 do 0 bar.

Przeznaczenie / Zastosowanie

Za pomocą pompki można przeprowadzić diagnostykę m.in. poniższych systemów i układów:

Urządzenia skomputeryzowanego sterownia silnika:

  • barometryczny czujnik ciśnienia (BARO)
  • system PCV
  • system recyrkulacji spalin (EGR)
  • grubowarstwowe czujniki ciśnienia (MAP)

Urządzenia sterowania zapłonem:

  • podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu
  • zawór opóźniający: SDV, RCV

Układ hamulcowy:

  • hamulce klasyczne
  • hamulce ABS
  • hamulce pneumatyczne
  • przewody hamulcowe
  • serwomechanizm hamulcowy

Inne systemy:

  • klimatyzacja
  • tempomat
  • zbiornik paliwa i instalacja paliwowa
  • podciśnieniowy system domykania drzwi

Sposób użycia

Diagnostyka systemu recyrkulacji spalin (EGR)

Zawór systemu EGR jest przykładem zaworu uruchamianego przez podciśnienie. W przypadku braku podciśnienia zawór jest zamknięty i spaliny nie wydostają się z zaworu. W przypadku doprowadzenia podciśnienie do zaworu, zostaje on otwarty, umożliwiając recyrkulację spalin.

Diagnostyka grubowarstwowych czujników ciśnienia (MAP)

?Zmontować układ pompki i zbiornika jak w przypadku odpowietrzania zacisków hamulcowych, a następnie podłączyć do przyłącza podciśnieniowego czujnika.

?Naciskać dźwignię pompki, aż wskazówka pokaże -0,5 bara. Zakończyć pompowanie i obserwować wskazówkę, powinna być nieruchoma. Jeśli wskazówka się porusza, oznacza to uszkodzenie czujnika MAP.

?W trakcie pracy czujnik MAP wysyła sygnały zwrotne do komputera sterującego. Sygnał ma częstotliwość pomiędzy 85 Hz, a 160 Hz w zależności od poziomu podciśnienia. Do pomiaru częstotliwości konieczny jest częstościomierz, należy go podłączyć zgodnie z instrukcją czujnika i miernika.

Odpowietrzanie zacisków hamulcowych.

?Upewnić się, że zbiornik wyrównawczy układu hamulcowego jest wypełniony płynem do nominalnej objętości.

?Odpowietrzanie przeprowadzić według poniższej kolejności:

  • pompa hamulcowa, jeśli jest wyposażona w zawór odpowietrzający
  • zaciski hamulcowe w kolejności od położonego najbliżej pompy hamulcowej do położonego najdalej

?Podłączyć krótki przewód elastyczny do przyłącza umieszczonego na spodzie pokrywy zbiornika pompy.

?Zamknąć zbiornik pompy za pomocą pokrywy.

?Podłączyć długie przewody elastyczne do przyłączy pokrywy. Koniec jednego z długich węży pod-łączyć do pompki, a drugiego do zaworu odpowietrzającego (kalamitki) zacisku hamulcowego. W razie potrzeby posłużyć się adapterem.

?Nacisnąć dźwignię pompki 10 - 15 razy, aby wytworzyć podciśnienie w zbiorniku pompy.

?Odkręcić zawór odpowietrzający o 1/4 - 1/2 obrotu, tak aby zbiornik pompy wypełnił się płynem do wysokości około 5 cm. Dokręcić zawór odpowietrzający.

?Odłączyć przewód pompki od zaworu odpowietrzającego, procedura odpowietrzania zacisku została zakończona.

?Przed powtórzeniem procedury odpowietrzania w kolejnym zacisku opróżnić zbiornik pompy z płynu hamulcowego oraz uzupełnić poziom płynu hamulcowego w instalacji hamulcowej, do nominalnego poziomu.

Dane techniczne

  • Numer indeksu: YT-0673
  • Marka: Yato
  • Ciśnienie [MPa]: 0-0,2;0-0,41
  • Opakowanie: BMC
  • Ilość elementów [szt.]: 16

Extra GPSR text, such as safety warnings